dilluns, 22 de gener del 2018

CONVIURE A L’ESCOLA AMB ELS NOUVINGUTS

SANDRA MÍNGUEZ.

L’arribada d’alumnes nouvinguts a l’escola no ha causat cap tipus de problema, al contrari. És enriquidor pels nens que hi estudien i pels professors.
Tinc una companya, la Fàtima, és una d’entre molts estrangers que hi ha a l’escola. Us quedeu per veure com ha parlat la Fàtima del cole?

-Molt bé Fàtima, em podries dir els motius  pels quals vas venir a Espanya?

FATI: Vaig venir a Espanya perquè el meu pare vivía aquí.

-Estàs més còmoda aquí o al teu país, a Pakistan?

FATI: Es viu millor aquí.

-Com et tracta la gent a l’escola?

FATI: Em tracten bé, amigables. Al principi de tot no coneixia a ningú, però ara ja tinc amics, abans em costava fer-ne i ara ja en tinc.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada