dimarts, 7 de febrer del 2017

JUAN. “ SÓC UN NOU PROFESSOR DEL COL·LEGI AMOR DE DÉU”

Juan ha arribat fa poc a la nostra escola, l’Amor de Déu. 
El nou professor químic es dedica a fer les assignatures de ciènces que li corresponen i, per tant, fer el que li agrada.

ALICIA ANEAS ROMÁN.




- Quin és el teu nom?
Juan Soto Alvaredo.

- Quant de temps portes a Catalunya? Has nascut aquí?
Hi vaig estar tres anys i mig i ara he tornat. No, sóc de Lleó, però vaig estudiar a Catalunya.

-Vas anar a la universitat? A quina? Què vas estudiar?
Sí, a la universitat de Barcelona, la UB. Vaig estudiar química i tinc una tesis doctoral en química analítica.

-Quins van ser els teus somnis o metes quan eres petit?
De petit volia ser músic i, per tant, vaig estudiar clarinet. Però després, vaig decidir estudiar química, que sempre m’ha agradat. També vaig canviar d’opció a causa de “MacGyver” i “CSI”, dues series que m’encantaven.

-Has treballat més vegades com a professor?
Sí. He treballat a dos col·legis més: un que es deia “Lestonac”, situat a Passeig de Gràcia (Barcelona); i un altre, el “Natzaret”, a Esplugues de Llobregat (Barcelona).

- En quins oficis has estat?
Apart de ser professor, també m’he dedicat a ser investigador. He fet experiments en el laboratori, he presentat resultats a congressos i he escrit articles científics en revistes internacionals.

- Com vas arribar a aquest col·legi?
Em van trucar per fer una substitució de la professora Sílvia Rubio.

- El teu treball actual, t’agrada? Perquè?
Sí, perquè veus com la gent jove pot assolir aptituds molt bones pel seu futur.



Moltes gràcies Juan, esperem que la teva experiència al col·legi continuï bé.

1 comentari :